АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЙ У СТУДЕНТІВ - МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН

Автор(и)

  • Т. В. Андрущенко
  • І. М. Ковчина
  • Т. А. Стоян
  • М. В. Панченко
  • С. В. Пасічніченко

DOI:

https://doi.org/10.31392/165171

Ключові слова:

компетенції, студенти, міжнародники, навчальні дисципліни, професійна підготовка, педагогічний університет

Анотація

Сучасні міжнародні відносини України з іншими державами потребують фахівців нового покоління. У статті розглядаються актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців з міжнародних відносин у педагогічному університеті. В контексті досліджуваного питання аналізується термін “компетенція” та його значення для структурування професійної підготовки студентів. Подано авторське визначення поняття “компетенція”, виходячи із специфіки підготовки студентів у галузі міжнародних відносин у вищому педагогічному навчальному закладі. З погляду формування відповідних компетенцій характеризуються нормативні та вибіркові дисципліни навчального плану підготовки бакалаврів спеціальності “міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії”. Студенти повинні володіти інформацією з міжнародних відносин, суспільних комунікацій та регіональних студій, на основі якої формувати знання та уміння і використовувати сформовані знання у практичній діяльності, застосовуючи навички, набуті під час виробничої практики та досвід, отриманий у процесі професійної виробничої практики з відривом від навчання.

Посилання

Andrushchenko V. P. Fenomen universytetu v konteksti “suspilstva znan” : monohrafiia (rukopys) / V. P. Andrushchenko, I. M. Predborska, Ye. A. Pinchuk, I. V. Stepanenko [ta in.]. – K., 2014. – 256 s.

Bilan S. O. Nova kontseptsiia rozvytku osvity v suchasnii Ukraini / S . O . B ilan // Problemy istorii Ukrainy: fakty, sudzhennia, problemy. – K. : Instytut istorii Ukrainy NANU, 2001. – Vyp. 1. – S. 21-31.

Sichkarenko H. Reformuvannia vyshchoi osvity Ukrainy ta stvorennia rynku osvitnikh posluh / H. Si chkarenko // Na ukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P . D rahomanova. Seriia 6: Istorychni nauky : zb. nauk. prats. – Kyiv : Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2010. – Vyp. 6. – S. 186-193.

Babak V. Dlya nas Bolonskiy protses – yavishche zvichne, kreditno-modulna sistema – ne novina / V. Babak // Vishcha shkola. – 2006. – № 1. – C. 3-19.

Volkov V. Reformuvannia vyshchoi osvity: pershi kroky do Yevropy / V. Volkov // Yurydychnyi Visnyk Ukrainy. – 2006. – № 31. – C. 8.

Drahomyrov V. V. Upravlinnia yakistiu osvity u vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy / V. V. Drahomyrov, A. Ya. Kazariezov, L. B. Chyrun // Visn. Nats. un-tu. – 2008. – № 631.

Shyika O. Katehoriia yakosti vyshchoi osvity: teoretyko-metodolohichnyi aspekt / O. Shyika // Molod i rynok. – 2016. – № 1.

Ievropa 2020 [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://ec.europa.eu/education/policy/strategic-framework_en.

Holovan M. S. Kompetentsiia i kompetentnist: dosvid teorii, teoriia dosvidu [Elektronnyi resurs] / M. S. Holovan. – Rezhym dostupu : https://uk.wikipedia.org/wiki/Kompetentsiia.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-21

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ