РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАДАЧНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ

Автор(и)

  • Н. В. Грона

DOI:

https://doi.org/10.31392/166261

Ключові слова:

інноваційні освітні процеси, задачний підхід, методичні задачі, методика навчання української мови, текстотворчі вміння, текстотворча компетентність

Анотація

Інноваційні освітні процеси активно проникають у початкову школу: сьогодні гостро стоїть питання про те, що в сучасних молодших школярів необхідно сформувати “вміння вчитися”, забезпечити накопичення першого досвіду спільної роботи з однолітками, кожному учневі створити передумови для інтелектуального та особистісного розвитку. Стаття присвячена розгляду проблеми реалізації задачного підходу до формування текстотворчої компетентності студентів педагогічного коледжу в сучасних умовах модернізації освіти. Автор доводить думку, що ефективним засобом підготовки фахівців для початкової школи є використання активних методів навчання, які сприятимуть не тільки засвоєнню знань студентами, але й застосуванню їх у реальних методичних умовах. У роботі проаналізовано характерні особливості використання методичних задач у курсі методики навчання української мови. Автор пропонує використовувати методичні задачі як одиниці навчальної діяльності та важливий засіб лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. У статті наведено приклади методичних задач з методики вивчення розділу “Текст”.

Посилання

Kuzmyna N. V. Professyonalyzm pedahohycheskoi deiatelnosty : metodycheskoe posobye / N. V. Kuzmyna, A. A. Rean. – SPb. : Ribynsk, 1993. – 54 s.

Metodyka navchannia ukrainskoi movy v pochatkovii shkoli : navchalno-metodychnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv / za nauk. red. M. S. Vashulenka. – K. : Litera, 2010. – 364 s.

Reshetova Z. A. Psykholohycheskye osnovы professyonalnoho obuchenyia / Z . A . R eshetova. – M. : MHU, 1985. – 206 s.

Semushyna L. H. Soderzhanye y metody obuchenyia v srednykh spetsyalnikh uchebnikh zavedenyiakh / L. H. Semushyna, N. H. Yaroshenko. – M. : Visshaia shkola, 1990. – 192 s.

Soloveichyk M. S. Metodycheskye zadachy kak sredstvo podhotovky studentov k professyonalnoi deiatelnosty / M. S. Soloveichyk // Nachalnaia shkola. – 2002. – № 2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-21

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ