ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ДИСПЕТЧЕРІВ УПРАВЛІННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ, ЯК СКЛАДОВА РОЗВИТКУ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ІНШОМОВНОЇ) КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Автор(и)

  • Є. В. Кміта

DOI:

https://doi.org/10.31392/166592

Ключові слова:

диспетчер, управління повітряним рухом, підвищення кваліфікації, функції, професійна іншомовна комунікативна компетентність, методична система, теоретико-методологічні основи, педагогічна концепція, практичний компонент, когнітивний компонент

Анотація

У цій статті описуються теоретико-методологічні основи методичної системи підвищення кваліфікації диспетчерів управління повітряним рухом з погляду розвитку їх професійної (іншомовної) комунікативної компетентності. Розглянуті основні функції та елементи педагогічної концепції. Основна увага приділена розвитку професійної іншомовної комунікативної компетентності диспетчерів управління повітряним рухом. Сучасний етап розвитку професійної освіти в Україні характеризується відходом від стандартних елементів, принципів, методик педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці професійної підготовки, створенням нових методичних систем підготовки, особливо іншомовної, особливо у системі підготовки диспетчерів управління повітряним рухом до ведення радіообміну англійською мовою.

Посилання

Metodolohiia naukovykh doslidzhen. [Elektronnyi resurs]. – Rezhym dostupu : http://bookss.co.ua /book_metodologiya-naukovih-doslidzhen_866/4_tema-3-teoretiko-metodologichni-osnovi-naukovih-doslidzhen

Prohrama vidnovlennia ta pidtrymannia 4-ho robochoho rivnia volodinnia anhliiskoiu movoiu, yaka vykorystovuietsia dlia radiotelefonnoho zviazku – NSTs Ukraerorukhu – 21.04.2015 – 2.0

Yakovlev Ye. V. Pedagogicheskaya kontseptsiya: metodologicheskie aspekty postroeniya / Ye. V. Yakovlev, N. O. Yakovleva. – M. : Gumanitar. izd. tsentr VLADOS, 2006. – 239 s.

EUROCONTROL Guidance for Developing ATCO Basic Training Plans - Edition 2.0, Edition date: 13/12/2010

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-21

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ