РОЗГЛЯД ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Автор(и)

  • А. В. Лякішева

DOI:

https://doi.org/10.31392/167112

Ключові слова:

правова компетентність, компетентісний підхід, соціальний педагог

Анотація

У статті розглядається правова компетентність фахівця, як здатність виконувати професійні функції з урахуванням соціально-правових знань та досвіду правових дій, виділяти в них соціально-правову складову та передбачає три рівні її сформованості: перший (початковий) рівень, де визначається ступінь уміння здобувати і опрацьовувати необхідні знання; другий, де визначається ступінь участі (активної чи пасивної) у суспільно-громадському житті; третій, де визначається ступінь взаємодії з соціально-правовим середовищем.

Посилання

Bolotova Ye. L. Sistema nepreryvnoy pravovoy podgotovki pedagogicheskikh kadrov : avtoref. diss. … d-ra ped. nauk : spets. 13.00.08. / Ye. L. Bolotova. – Moskva, 2007. – 40 s.

Karpova L. H. Formuvannia profesiinoi kompetentnosti vchytelia zahalnoosvitnoi shkoly : avtoref. dys. … kand. ped. nauk : 13.00.04. / L. H. Karpova. – Kharkiv, 2004. – 21 s.

Kichuk Ya. V. Eksperymentalnyi pidkhid do formuvannia pravovoi kompetentnosti maibutnikh sotsialnykh pedahohiv: svoieridnist, deiaki rezultaty zaprovadzhennia : zbirnyk naukovykh prats. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky. Vyp. 88. Kirovohradskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet imeni Volodymyra Vynnychenka, 2010. – S. 124-129.

Kichuk Ya. V. Pravova kompetentnist maibutnoho sotsialnoho pedahoha: teoriia i praktyka : monohrafiia / Ya. V. Kichuk. – Izmail, 2009. – 32 s.

Kovchyna I. M. Pidhotovka sotsialnykh pedahohiv do sotsialno-pravovoi roboty / I . M . K ovchyna. – Kyiv : Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2007. – 373 s.

Korotun A. V. Formirovanie pravovoy kompetentsii u budushchikh sotsialnykh pedagogov v protsesse professionalnoy podgotovki : avtoref. diss. … kand. ped. nauk : spets. 13.00.08. / A . V. Korotun. – Yekaterinburg, 2010. – 20 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-21

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ