ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ-МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ В ПРРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Н. М. Александрова
  • Л. Случайна
  • І. Лобецька

DOI:

https://doi.org/10.31392/178658

Ключові слова:

фахова підготовка студентів-економістів, іншомовна підготовка студентів-економістів, студентська наукова конференція, науково-дослідна робота студентів, управління науково-дослідною роботою студентів, організація науково-дослідної роботи,

Анотація

У статті обґрунтовується важливість та доцільність організації науково-дослідної роботи студентів – майбутніх економістів у процесі іншомовної підготовки. На основі аналізу існуючих визначень основних понять дослідження узагальнюється та уточнюється визначення поняття “науково-дослідна робота студентів”, що постає як спеціально організована індивідуальна або колективна діяльність, яка спрямована на вирішення професійних завдань засобами іноземної мови. Автори розглядають особливості її організації на кафедрі іноземних мов, наводять приклад різних видів науково-дослідної роботи студентів-економістів. Охарактеризовано основні напрями організації науково-дослідної роботи студентів-економістів.

Посилання

Burchak L., Burchak S. Dydaktychni osnovy formuvannia doslidnytskoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia. / L . B urchak, S. B urchak // V yshcha osvita Ukrainy: teoretychnyi ta naukovo-praktychnyi chasopys. – № 3. – Dodatok 1. Intehratsiia vyshchoi osvity i nauky. – Kyiv, 2015. – S. 26-33.

Velyka Khartiia Universytetiv http:// www.magna-charta.org/resources/files/the-magna-charta/ukrainian

Havryliuk L. V. Formuvannia hotovnosti studentiv vtnz do naukovo-doslidnoi roboty z asobamy inozemnoi movy / L. V. Havryliuk // Vykladannia mov u vyshchykh navchalnykh zakladakh osvity. – Vypusk 16. – Kharkiv, 2010. – S. 57-63.

Honcharenko S. Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk / S. Honcharenko. – Kyiv : Lybid, 1997. – 374 s.

Luzan P. H. Osnovy naukovo-pedahohichnykh doslidzhen / P. H. Luzan, I. V. Sopivnyk, S. V. Vyhovska. – Kyiv, 2010. – 220 c.

Liuvenske komiunike (“bolonskyi protses u period lo 2020 – yevropeiskyi prostir vyshchoi osvity u novomu desiatylitti” komiunike konferentsii) [Elektronnyi variant]. – Rezhym dostupu : https://drive.google.com/open?id=0B_jORfZbHWtIYmZDMTJ4aVlTWlk] 7. Skyba Yu., Titarenko N. Dominuiuchi motyvy v naukovo doslidnytskii diialnosti studentiv pershoho i druhoho kursi vyshchykh navchalnykh zakladiv Ukrainy / Yu. Skyba, N. Titarenko // Vyshcha osvita Ukrainy: teoretychnyi ta naukovo-praktychnyi chasopys. – № 3. – Dodatok 1. Intehratsiia vyshchoi osvity i nauky. Kyiv, 2015. – S. 231-243.

Strelchenko L. Rozvytok informatsiino-komunikatsiinoi kompetentnosti studentiv v doslidnytskii diialnosti v universytetakh Velykoi Brytanii / L. Strelchenko // Vyshcha osvita Ukrainy: teoretychnyi ta naukovo-praktychnyi chasopys. – № 3. – Dodatok 1. Intehratsiia vyshchoi osvity i nauky. – Kyiv, 2015. – S. 225-231.

Sultanova L. Yu. Formuvannia hotovnosti studentiv psykholohopedahohichnykh fakultetiv do naukovodoslidnoi diialnosti : avtoref. dys. … kan. ped. nauk / L. Yu. Sultanova. – Kyiv, 2007. – 22 s.

Uisimbaieva N. Naukovo-doslidnytska diialnist maibutnoho fakhivtsia / N. Uisimbaieva // Naukovi zapysky : zb. nauk. pr. – Vypusk 88. – Seriia: Pedahohichni nauky. – Kirovohrad : RVVKDPU im. V. Vynnychenka, 2010. – S. 243-246.

Iaroshenko O. H. Umovy realizatsii naukovo-doslidnytskoi diialnosti sub`iektiv universytetu v oriientovanomu na doslidzhennia osvitnomu seredovyshchi / O . H . Y aroshenko // V yshcha osvita Ukrainy: teoretychnyi ta naukovo-praktychnyi chasopys. – № 3. – Dodatok 1. Intehratsiia vyshchoi osvity i nauky. Kyiv, 2015. – S. 286-291.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-04

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ