ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ У РОБОТІ З ТВОРЧИМ КОЛЕКТИВОМ

Автор(и)

  • М. М. Барахтян

DOI:

https://doi.org/10.31392/178662

Ключові слова:

естетичне виховання, естетика, театр, театральне мистецтво, творча діяльність

Анотація

У статті розглядаються теоретичні і практичні підходи підготовки майбутніх учителів до естетичного виховання школярів. Визначаються основні вимоги до знань, умінь і навичок майбутнього вчителя з виховної роботи в процесі вивчення курсу “Основи сценічного та екранного мистецтва”. Акцентується увага на особливостях використання у процесі професійної педагогічної діяльності специфіки театрального мистецтва як одного із важливих чинників розвитку творчого потенціалу та естетичного виховання школярів. Розвиток в учнів здатності до художнього сприйняття розглядається сучасною педагогікою як необхідна умова забезпечення ефективності естетичного виховання засобами мистецтва, підготовки до глибокого розуміння духовних цінностей. Досягнення такого педагогічного результату ґрунтується на органічному взаємозв’язку всіх форм залучення дітей до мистецтва, які так чи інакше пов’язані із сприйняттям.

Посилання

Andrushchenko T. I. Estetychni aspekty osvity ta vykhovannia / T. I. Andrushchenko // Visnyk IRD : zb. Nauk. prats. – Kyiv : NPU imeni M. P. Drahomanova, 2009. – Vyp. 1. – S. 20-28.

Masol L. M. Kontseptsiia khudozhno-estetychnoho vykhovannia uchniv u zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh / L. M. Masol // Informatsiinyi zbirnyk MON Ukrainy – 2004. – № 10.

Padalka H. M. Pedahohichka mystetstva (teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin) / H. M. Padalka. – Kyiv : Osvita Ukrainy, 2008. – 274 s.

Sukhomlynskyi V. O. Vybrani tvory. V 5-ty t. T. 5. Statti / V. O. Sukhomlynskyi. – Kyiv: “Rad. Shkola”, 1977. – 639 s.

Teatr u shkoli: Knyha dlia vchytelia / uporiadnyk N. Ye. Myropolska. – Kyiv : Rad. Shk., 1990. 6. Khudozhnia kultura Ukrainy : navchalnyi posibnyk / za red. L. M. Masol. – Kyiv : Vyshcha shkola, 2006.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-15

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ