ОРГАНІЗАЦІЯ ФАХОВОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.31392/178732Ключові слова:
фахове навчальне середовище, готовність до професійної діяльності, урок теоретичного навчання, спеціальні дисципліни, професійно-технічний навчальний закладАнотація
У статті розглянуто погляди науковців на визначення феномену фахового навчального середовища, визначено функції фахового навчального середовища. Встановлено, що для реалізації системи цілей і завдань професійної підготовки майбутніх робітників аграрної галузі необхідно відповідним чином організувати зміст теоретичної підготовки на уроках спеціальних дисциплін. Фахове навчальне середовище закладу професійно-технічної освіти є важливим багатокомпонентним ресурсом розвитку професійної готовності майбутнього кваліфікованого робітника, як особистості і професіонала, умовою його самоактуалізації та самореалізації шляхом занурення в умови, максимально наближені до реальної діяльності робітників аграрної галузі, у процесі якої й формується готовність до професійної діяльності.Посилання
Parzhnytskyi O. V. Kharakterystyka fakhovo-oriientovanoho osvitnoho seredovyshcha profesiino-tekhnichnoho navchalnoho zakladu / O. V. Parzhnytskyi // Suchasnyi sotsiokulturnyi prostir. – 2015. – № 16. – S. 25-32.
Pikuleva L. K. Professionalno orientirovannaya sreda kak sredstvo povysheniya effektivnosti nepreryvnogo pedagogicheskogo obrazovaniya v komplekse “pedvuz – pedkolledzh” : dis. … kand. рed. nauk : 13.00.08 / Pikuleva Lyudmila Konstantinovna. – Yekaterinburg, 2004. – 203 s.
Sobko Ya. M. Teoretychni ta metodychni osnovy intehratyvnykh kursiv u profesiino-tekhnichnii osviti : monohrafiia / Ya. M. Sobko ; za red. S. U. Honcharenka. – Lviv : Spolom, 2007. – 332 s.