АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ЩОДО ФОРМУВАННЯ МІЖПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ФІЗИКИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • М. М. Бенедисюк

DOI:

https://doi.org/10.31392/178737

Ключові слова:

навчання фізики учнів основної школи, міжпредметні компетентності, формування компетентності, миіжпредметні зв’язки, система міжпредметних завдань

Анотація

У статті доведено, що використання методу семантичного диференціала у комплексі зі стандартними методами оцінки навчальних досягнень учнів надає можливості більш повно визначити рівень сформованості міжпредметної компетентності учнів, оцінити результативність обраних методів та засобів педагогічного впливу. Встановлено, що запропонована методична система завдань міжпредметного змісту як засіб формування компетентності з фізики створює сприятливий емоційний фон навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи. Підтверджено, що в освітньому процесі основної школи учитель залишається ключовою фігурою. Не дивлячись на існування різних методик та технологій навчання фізики учнів основної школи, за учителем залишається динамічний вибір стратегій навчання, розгорнутий аналіз правильної або помилкової відповіді, визначення індивідуальних потреб або особливостей учня.

Посилання

Aronov A. M. Predmetno-metodologicheskie osnovy kompetentnosti pedagoga [Yelektronniy resurs] / A. M. Aronov // Vserossiyskaya konferentsiya “Pedagogika razvitiya: klyuchevye kompetentnosti i ikh stanovlenie” : materialy konf. – Rezhim dostupu : www.conf.krasu.ru

Godfura Zh. Chto takoe psikhologiya : v 2 t. [per. S frants.] / Zh. Godfura. – Moskva : Mir, 1992. – T. 2. – 376 s.

Holovko M. Planuvannia ta orhanizatsiia pedahohichnoho eksperymentu / M ykola Holovko // Matematyka v shkoli. – 2006. – № 11. – S. 28-31.

Honcharenko S. U. Metodolohichni kharakterystyky pedahohichnykh doslidzhen / S . U . H oncharenko // Visnyk APN Ukrainy. – 1993. – № 1. – S. 11-23.

Ilin Ye. P. Motivatsiya I motivy / Y e. P . I lin. – Sankt-Peterburg : Piter, 2002 – 512 s : il. – (Seriya “Mastera psikhologii”).

Kozhukhova T. V. Osnovy psykholoho-pedahohichnoho doslidzhennia / T. V. Kozhukhova. – Kharkiv : Vyd-vo NfaU : Zoloti storinky, 2002. – 240 s.

Lavrentieva H. P. Metodychni rekomendatsii z orhanizatsii ta provedennia naukovo-pedahohichnoho eksperymentu / H. P. Lavrentieva, M. P. Shyshkina. – Kyiv : IITZN, 2007. – 72 s.

Sbornik metodik diagnostiki pedagogicheskogo masterstva I professionalnoy kompetentnosti uchitelya / sost.T. N. Doroshina. – Novokuznetsk : Izdatelstvo IPK, 2001. – 99 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-15

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ