БАГАТОРІВНЕВІ ЗАСОБИ ОЦІНЮВАННЯ В СИСТЕМІ ДІАГНОСТИКИ ЯКОСТІ ІНФОРМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • А. М. Білан

DOI:

https://doi.org/10.31392/178738

Ключові слова:

компетентнісно орієнтовані засоби оцінювання, інформатична підготовка, багаторівневі засоби оцінювання, інформатичні компетентності, інженер-педагог

Анотація

У статті розглянуто теоретичні та практичні підходи до розробки технології проектування компетентнісно орієнтованих засобів оцінювання для діагностики якості інформатичної підготовки та системної діагностики рівнів сформованості інформатичних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів. Така діагностика можлива за умови, якщо виявлена структура, зміст і рівні формування інформатичних компетентностей, що враховує багаторівневі компетентнісно орієнтовані цілі і критерії якості інформатичної підготовки та розроблена ефективна технологія проектування засобів оцінювання з інформатичних дисциплін. Технологія проектування засобів оцінювання з інформатичних дисциплін обов’язково передбачає педагогічну експертизу й оцінку якості розроблюваних багаторівневих засобів оцінювання, що дає змогу досить точно оцінити рівень сформованості як цілісних інформатичних компетентностей, так і їх окремих складових на основі комплекту багаторівневих засобів оцінювання.

Посилання

Avanesov V. S. Primenenie testovykh form v e-Learnig [Tekst] / V. S. Avanesov // P edagogicheskie izmereniya. – 2008. – № 2. – S. 3-12.

Hlazunova O. H. Informatsiini tekhnolohii vymiriuvannia zalyshkovykh znan studentiv // Innovatsiini kompiuterni tekhnolohii u vyshchii shkoli : materialy 3-oi naukovo-praktychnoi konferentsii. M. Lviv, 18-20 zhovtnia 2011 roku. – Lviv : Vyd-vo Lvivskoi politekhniky, 2011 – S. 88-94.

Grinshkun V. V. Primenenie adaptivnykh testov s neyrosetyami v izmerenii rezultativnosti obucheniya informatike / V. V. Grinshkun, Ye. I. Goryushkin // Vestnik MGPU. Seriya informatika i informatizatsiya obrazovaniya. – Moskva : MGPU, 2007. – № 2 (10). – S. 11-14.

Zasoby diahnostyky yakosti vyshchoi osvity : Standart osvitno-kvalifikatsiinoho rivnia “bakalavr” haluz znan 0101 Pedahohichna osvita, napriam 6.010104 Profesiina osvita. Kompiuterni tekhnolohii / S. M. Yashanov, L. L. Makarenko, L. V. Savenkova. – Kyiv, 2012. – 154 s.

Monitorynh rivnia navchalnykh dosiahnen z vykorystanniam Internet-tekhnolohii : monohrafiia / z a red. V . Y u. B ykova, chl.-kor. APN Ukrainy, d.t.n., prof. ; Yu. O . Z huka, k.p.n, dots. – Kyiv : Pedahohichna dumka, 2008. – 128 s.

Tryus Yu. V. Systemnyi pidkhid do stvorennia informatsiino-analitychnoi systemy kontroliu ta otsiniuvannia navchalnoi diialnosti studentiv VNZ / A . A . T ymchenko, Yu. V . T ryus // V esnyk Khersonskoho natsyonalnoho tekhnycheskoho unyversyteta. Vыp. 2(35). – Kherson : KhNTU, 2009. – S. 415-419.

Us H. O. Avtomatyzatsiia pobudovy testiv v systemi upravlinnia znanniamy universytetu : monohrafiia / H. O. Us, Z. M. Hadetska ; Skhidnoievrop. Un-t ekonomiky i menedzhmentu. – Cherkasy, 2011. – 163 s.

Iaroshchuk L. H. Osnovy pedahohichnykh vymiriuvan ta monitorynhu yakosti osvity / L. H. Yaroshchuk. – Kyiv : Slovo, 2010. – 296 s.

Yakovlev Yu. S. Osobennosti testirovaniya uchashchikhsya v informatsionnykh obuchayushchikh sistemakh s ispolzovaniem adaptivnogo cheloveko-mashinnogo interfeysa / Y u. S. Y akovlev, L. I. Kurzantseva // Komp’yuter u shkolі ta sіm’ї. – Kyiv, 2014. – № 8 – S. 21-27.

Iashanov S. M. Diahnostyka informatychnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv trudovoho navchannia na osnovi kompleksnoi otsinky / S. M. Yashanov // Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Seriia 5. Pedahohichni nauky: realii ta perspektyvy : zb. nauk. pr. – Kyiv, 2010. – Vyp. 23. – S. 378-382.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-15

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ