ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31392/179012Ключові слова:
формування навичок, фразеологічні інновації, словниковий запас, мовленнєві вміння, іншомовне спілкування, семантизація, первинний контекст, економічний базисАнотація
Лексичні навички слід розглядати як невід’ємний компонент змісту навчання іноземної мови. Використання нових фразеологічних одиниць під час навчання професійного англійського мовлення студентів економічних спеціальностей є важливим та актуальним. Це у великій мірі удосконалює їхні навички іншомовного спілкування. У процесі засвоєння нових фразеологічних одиниць студентами виділяють етапи семантизації та автоматизації дій. Всі різноманітні способи семантизації можна поділити на дві групи – перекладні та безперекладні. Формування навичок використання нових фразеологічних одиниць англійської мови студентами економічних спеціальностей є необхідним складником навчального процесу з ділової англійської мови на економічних факультетах у вищих закладах освіти, без чого неможлива підготовка кваліфікованих фахівців у галузі економіки. В економіці сфера керування дала кілька фразеологічних інновацій. Поширеність значної кількості “економічних фразеологізмів” свідчить про особливу роль економічного базису в соціальному житті людей.Посилання
Bykonia O. P. Dilovi usni ta pysemni perehovory anhliiskoiu movoiu : navchalnyi posibnyk / O. P. Bykonia. – Kyiv : Tsentr navchalnoi literatury, 2006. – 486 s.
Zatsnyi Yu. A. Rozvytok suspilstva i zbahachennia slovnykovoho skladu suchasnoi anhliiskoi movy / Y u. A . Zatsnyi // I nozemna filolohiia na mezhi tysiacholit: tezy dopovidei mizhnarodnoi naukovoi konferentsiiiu. – Kharkiv : Konstanta, 2000. – S. 91-92.
Tullis G. New Insights into Business / G. Tullis, Т. Trappe. – Pearson Education Limited, 2006. – 176 p.
Spring-Wallace J. English for Corporate Communications / J. Spring-Wallace. – Englewood Cliffs : Prentice Hall Regents, 1993. – 170 p.
Edge J. Essentials of English Language Teaching / J. Edge. – Longman Group UK Limited. – London, 1999. – 142 p.