АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.31392/179198Ключові слова:
фахова компетентність, освітньо-професійна програма, навчальний план, навчальна дисципліна, навчальна програмаАнотація
У статті розкрито основні закономірності підготовки фахівців дошкільної галузі та особливості формування у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів фахової компетентності. Проаналізовано освітньо-професійні програми, навчальні плани та програми спеціальності 012 Дошкільна освіта різних вищих навчальних закладі у яких проводилося експериментальне дослідження. Охарактеризовано зміст навчальних дисциплін, які безпосередньо впливають на формування фахової компетентності у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Виведено результати сформованості фахової компетентності у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів на основні вивчення навчальних дисциплін “Вступ до спеціальності”, “Педагогіка дошкільна”, “Основи педагогічної майстерності”.Посилання
Ziaziun I. A. Problema samovyznachennia vchytelia u konteksti pedahohichnoi dii / I . A . Z iaziun // I nnovatsiini pidkhody do vykhovannia studentskoi molodi u vyshchykh navchalnykh zakladakh : materialy Mizhnar. nauk.-prakt. konferentsii (m. Z hytomyr, 22-23 travnia 2014 r. ) / za red. O. A. Dubaseniuk, V. A. Kovalchuk. – Zhytomyr : Vyd-vo ZhDU im. I. Franka, 2014. – S. 8-20.
Ortynskyi V. L. Pedahohika vyshchoi shkoly / V. L. Ortynskyi. – Kyiv : Tsentr uchbovoi literatury, 2009. – 472 s.
Ponimanska T. I. Pidhotovka pedahoha do vykhovannia ditei starshoho doshkilnoho viku v svitli humanistychnoi paradyhmy / Т. І. Ponimanska // Naukovyi visnyk Donbasu. – 2013. – № 4. – S. 46.
Semychenko V. A. Problemy i priorytety profesiinoi pidhotovky / V. A. Semychenko // Pedahohichnyi dyskurs. – 2007. – Vyp. 1. – S. 119-127.