САМОСТІЙНА РОБОТА НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ МОРФОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ)
DOI:
https://doi.org/10.31392/179201Ключові слова:
самостійна робота, технічні засоби навчання, презентаційні проекти, інтернетні джерела, сучасний урокАнотація
Нагальною потребою сучасної школи є забезпечення умов, за яких кожен учень прагнув би до власного саморозвитку, самореалізації, самовдосконалення, що потребує сформованих умінь самостійно здобувати інформацію. У статті проаналізовано ефективність використання самостійної роботи на уроках української мови як засобу досягнення позитивних результатів у процесі вивчення морфології у старших класах закладів загальної середньої освіти. Ефективними напрямами організації самостійної роботи учнів є самостійне опрацювання додаткової літератури, робота з підручником, використання технічних засобів навчання, реалізація методу проектів. Автор дослідила роботу учителів-практиків та зробила висновки, що самостійна робота на уроках вивчення морфології викликана внутрішньою потребою, сприяє розвитку розумових здібностей та є передумовою оволодіння знаннями, уміннями та навичками, матиме позитивні результати за умови, що учні, спираючись на здобуті знання, самостійно виконуватимуть навчальні завдання.Посилання
Horoshkina O. Osoblyvosti vykorystannia interaktyvnykh metodiv navchannia ukrainskoi movy v starshykh klasakh [Elektronnyi resurs] / O . H oroshkina. – Rezhym dostupu : http//vuzlib.com /content/view/166/84/
Karaman S. O. Metodyka navchannia ukrainskoi movy v himnazii / S. O. Karaman. – Kyiv : Lenvit, 2000. – 272 s.
Pometun O. Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia : nauk.-metod. рosib. / O. Pometun, L. Pyrozhenko ; za red. O. I. Pometun. – Kyiv : Vyd-vo A. S. K., 2004. – 192 s.
Soldatenkov M. M. Teoriia I praktyka samostiinoi piznavalnoi diialnosti : monohrafiia. / M. M. Soldatenkov. – Kyiv : Vydavnytstvo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2006. – 198 s.
Shapar V. B. Suchasnyi tlumachnyi psykholohichnyi slovnyk / V. B. Shapar. – Kharkiv : Prapor, 2005. – 449 s.