ТРЕНІНГОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПРАВОЗНАВЦІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-147.2020.12

Ключові слова:

тренінгові вправи, ігрові технології, комунікативні компетенції, юридична комунікація, фахова комунікація, юриспруденція

Анотація

У статті порушено проблему використання ігрових технологій у фаховій освіті майбутніх спеціалістів-юристів, розглянуто сутність інтерактивного навчання, зокрема, наведено приклад практичного заняття з юридичної риторики та мовної культури, подано метод тренінгу сучасної юридичної комунікації та акцентовано увагу на проведенні профілактичних, навчально-виховних годин студентами-другокурсниками серед школярів на актуальні теми у гімназіях, ліцеях, коледжах, обґрунтовано доцільність проведення аудиторних та поза аудиторних занять, на яких майбутні фахівці-юристи відпрацьовують уміння і навички з ораторського мистецтва та комунікативної компетентності, отримуючи практичний досвід, визначено засадничі принципи використання тренінгових вправ, ігрових технологій у комунікативній діяльності майбутніх правознавців, обґрунтовано педагогічні вимоги до використання ігрових технологій в освітньому процесі.

Посилання

Belyanka, G. V. (2001), Interactyvni priyomy vycladanna navchalnoyi dyscypliny u vychiyi schkoly [Interactive techniques for teaching teaching in a high school]. Kyiv, Ukraine: NPU M.P. Drahomanova [in Ukrainian]

Golovko, N. (2015), Igrovi tehnologyii yak zasib aktyvizacyii piznavalnoyi diyalnosti studentiv [Gaming technologies as a means of activating cognitive activity of students]. Visnyk Kyyivskoho nacionalnogo universytetu imeni T.G. Shevchenka - Bulletin of the Taras Shevchenko National University of Kyiv, 1 , 17-20 [in Ukrainian]

Kish, N. V. (2016), Igrovi tehnologyii yak efektyvnuy zacib navchanna profesiynogo inchomovanogo cpilkuvanna maybutnih fahivciv riznyh specialnostey [Gaming technologies as an effective means of training professional foreign language communication of future specialists of different specialties]. Naukovuy visnyk Uzhgoridskoho universytetu – Scientific herald of Uzhgorod University. Seriya “Pedagogika. Socialna robota” – Series "Pedagogy. Social work", 2 (239), 101-104 [in Ukrainian]

Koloiz, Zh. V. (2016), Movna gra yak vuyav kreatyvnosti v suchasniy aforystuci [Language game as a manifestation of creativity in modern aphorism]. Philologichni studiyi - Philological Studies, 15, 163-185 [in Ukrainian]

Malinovich, L. M., Legenzevich, G. Ya. (2014), Vplyv interactyvnyh tehnologiy navchanna na osobystist maybutnogo phahivca [Influence of interactive training technologies on the personality of the future specialist]. Naukovuy visnyk Lvivskoho derzhavnogo universytetu rishnih sprav – Scientific herald of Lviv State University of Internal Affairs, 1, 121- 131 [in Ukrainian]

Pometun, O. I., Pirozhenko, L. V. (2004), Suchasnuy urok. Interactyvni tehnoligiyi navchanna [Contemporary lesson. Interactive training technology]. Kyiv, Ukraine: ASK, 192 [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-30

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ