ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДЕФІНІЦІЙ: ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ І ЖИТТЄТВОРЧИЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-147.2020.20

Ключові слова:

творчий потенціал, життєтворчий потенціал, вчитель початкової школи, творча особистість, види творчості

Анотація

Стаття присвячена сучасному напряму в освіті – актуальному питанню формування творчого та життєтворчого потенціалу майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти. Здійснено короткий огляд нормативно-правових документів, які спрямовані на активне формування творчого та життєтворчого потенціалу майбутнього вчителя початкової школи. Розкрито поняття трьох видів творчості: наукової, технічної, художньої, що безпосередньо мають вплив на формування творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів.

Посилання

Derzhavnyi standart pochatkovoi osvity. [Elektronnyi resurs]. Rezhym dostupu: https://zakon.rada.gov.ua/go/87-2018

Marusynets M. M. Psykholohiia tvorchoi refleksii : navchalnyi posib. Kyiv : Bohdanova A. M., 2010. 242 s.

Osvita doroslykh : entsyklopedychnyi slovnyk / za red. V. H. Kremenia, Yu. V. Kovbasiuka ; uporiad. : N. H. Protasova, Yu. O. Molchanova, T. V. Kurenna ta in. / Nats. akad. ped. nauk Ukrainy [ta in.]. Kyiv : Osnova, 2014. S. 417.

Postalyuk N. Yu. Tvorcheskij stil deyatelnosti: pedagogicheskij aspekt. Kazan : Izd-vo Kazan. un-ta, 1989. 204 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-01-30

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ