ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІКТ У ТЕОРЕТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ МІЖНАРОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-151.2021.01

Ключові слова:

ІКТ (інформаційно-комп’ютерні технології), теоретична підготовка, гуманітарні спеціальності, заклади вищої освіти, міжнародна інформація, компетентності, інноваційне навчання, традиційне навчання, політико-міжнародний простір, фахівець європейського спрямування

Анотація

У статті розглядаються проблеми підготовки студентів освітньої програми міжнародна інформація засобами інформаційно-комп’ютерних технологій, що надзвичайно актуальні  у складній ситуації, яка пов’язана з карантинними обмеженнями та дистанційним навчання у закладах вищої освіти. Виявлено та доведено доцільність і практичність методів використання інформаційно-комп’ютерних технологій у навчальному процесі для ефективності засвоєння знань студентів та перетворення їх у компетентності. Закладено обґрунтоване твердження безапеляційного прагнення до укорінення європейської інноваційно-технологічної освітньої моделі, що забезпечує самореалізацію особистості в процесі навчання.

Використання інформаційно-комп’ютерних технологій під час викладання теоретичних основ професійної інформації студентам педагогічного університету надає можливості поєднати в собі науково обґрунтовану систему дій, операцій та процедур, які забезпечують цілеспрямоване й поетапне впровадження різних видів педагогічних нововведень, що викликають позитивні зміни в педагогічному процесі, модернізують і трансформують його.

Інноваційні технології системи підготовки до майбутньої професійної діяльності засобами інформаційно-комп’ютерних технологій фахівців закладів вищої освіти перебувають під впливом багатьох складових, частина яких потребує структурних змін у ній, інші – змістових, технологічно-цифрових. Реалізація завдань з підготовки практичних фахівців засобами інформаційно-комп’ютерних технологій у цифрову епоху системи сучасної професійної підготовки залежить від змістового наповнення самого процесу підготовки та перспективи її розвитку, які, у свою чергу, значною мірою залежать від політики держави у цій сфері.

У багатьох країнах міжнародного простору (Великій Британії, Німеччині, Польщі та інших) державна освітня політика з підготовки фахівців нового, цифрового формату, спрямовує свій інноваційний потенціал з інформаційно-комп’ютерних технологій на розвиток професійного і загальнокультурного рівня населення у сфері економіки, поліпшення суспільного соціуму, на допомогу окремо взятому студенту.

Посилання

Andrushchenko T. V. Zastosuvannia suchasnykh metodiv navchannia yak instrument pidvyshchennia yakosti vyshchoi osvity v Ukraini. Hileia: naukovyi visnyk : zb. nauk. prats. Seriia: Politychni nauky. 2018. Vypusk 137. S. 287-289.

Bykov V. Iu. Teoretyko-metodolohichni zasady modeliuvannia navchalnoho seredovyshcha suchasnykh pedahohichnykh system. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia : zb. nauk. prats / za red. V. Iu. Bykova, Yu. O. Zhuka / Instytut zasobiv navchannia APN Ukrainy. Kyiv : Atika, 2005.

Ievrointehratsiia ta osvita: vyklyky KhKhI stolittia : zbirnyk naukovykh prats kafedry politychnoi psykholohii ta sotsialno-pravovykh tekhnolohii fakultetu psykholohii Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova / za zah. red. prof. T. V. Andrushchenko, doktor polit. nauk, prof. I. M. Kovchynoi, doktor ped. nauk, dots. M. V. Panchenko, kand. istor. nauk, dots. S. V. Pasichnichenko, kand. yuryd. nauk. Kyiv : Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2019. 202 s.

Kovchyna I. M. Aktualizatsiia profesiinoi pidhotovky studentiv spetsialnosti “mizhnarodni vidnosyny”. Novi kontseptsii vykladannia u svitli innovatsiinykh dosiahnen yevropeiskoi dydaktyky vyshchoi shkoly : materialy Mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii 30-31zhovtnia 2017 roku / ukl. S. M. Ivanenko, O. V. Kholodenko, K. M. Pavytska, O. H. Smolnikova. Kyiv : NPU imeni M. P. Drahomanova, 2017. 515 s.

Makarenko L. L. Aksiolohichnyi resurs informatyzatsii osvity v dobu hlobalizatsii svitovoho osvitnoho prostoru Osvita dlia suchasnosti = Edukacja dla wspólczesnośći : zb. nauk. pr. :

u 2 tomakh / NAPN Ukrainy, Nats. ped. un-t imeni M. P. Drahomanova, Komitet ped. nauk Polskoi Akademii nauk, Naukove tovarystvo “Polshcha-Ukraina”, Akademiia spets. pedahohiky imeni Marii Hzhehozhevskoi u Varshavi, Asotsiatsiia rektoriv pedahohichnykh universytetiv Yevropy. Kyiv ; Varshava : Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2015. Tom 2. S. 337-348.

Shyshkina M. P., Spirin O. M., Zaporozhchenko Yu. H. Problemy informatyzatsii osvity Ukrainy v konteksti rozvytku doslidzhen otsiniuvannia yakosti zasobiv IKT. Rezhym dostupu : https://core.ac.uk/download/pdf/11084299.pdf. Chytannia z ekranu.

Rezhym dostupu: http://uis.unesco.org/sites/default/files/documents/education-2030-incheon-framework-for-action-implementation-of-sdg4-2016-en_2.pdf. Chytannia z ekranu.

Rezhym dostupu: https://en.wikipedia.org/wiki/Club_of_Rome. Chytannia z ekranu.

Rezhym dostupu: https://en.wikipedia.org/wiki/Club_of_Rome. Chytannia z ekranu.

Rezhym dostupu: https://uk.wikipedia.org/wiki. Chytannia z ekranu.

Shapran O., Shapran V. Innovatsiini tekhnolohii v pedahohitsi ta psykholohii: yikh sutnist ta riznovydy. https://stattionline.org.ua.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-28

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ