ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ ПЕРВИННОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПОЛІЦЕЙСЬКОГО

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-udu-159.2025.06

Ключові слова:

інформаційні технології, підготовка поліцейських, онлайн-навчання, цифрові комунікації, мультимедійне навчання, правоохоронні органи

Анотація

Інтеграція інформаційно-технічних засобів (ІТЗ) у первинну професійну підготовку поліцейських набуває все більшого значення в сучасних правоохоронних органах. У статті досліджується роль ІТЗ в удосконаленні навчального процесу, наданні майбутнім поліцейським необхідних навичок і знань для ефективного виконання своїх обов'язків у технологічно розвиненому суспільстві. У дослідженні розглядаються різні аспекти використання ІТЗ, в тому числі навчальні онлайн-модулі та цифрові засоби комунікації, які забезпечують інтерактивне навчання з ефектом занурення.

Навчальні онлайн-модулі надають гнучкі та доступні можливості для навчання, дозволяють навчатися за індивідуальним темпом і повертатися до критично важливого матеріалу за потреби. Ці модулі можуть охоплювати широкий спектр завдань, забезпечуючи належну підготовку до виконання службових обов’язків. Використання мультимедійних елементів, таких як відео, інтерактивні вікторини та симуляції, покращує освітній процес та полегшує розуміння складних понять.

Цифрові засоби комунікації сприяють співпраці та обміну інформацією між здобувачами та викладачами, створюють комфортне освітнє середовище. Завдяки використанню цих інструментів здобувачі можуть брати участь в обговореннях, обмінюватися ресурсами та отримувати зворотній зв'язок в режимі реального часу, що допомагає створити динамічний та інтерактивний освітній процес. Крім того, ці інструменти можна використовувати для проведення віртуальних класів та вебінарів, що дозволяє зробити графік навчання гнучкішим та доступнішим.

Вирішення викликів, пов'язані з впровадженням ІТЗ, наприклад, необхідність постійного оновлення, важливість забезпечення цифрової грамотності серед здобувачів освіти, постійна підтримка та навчання персоналу важливі для ефективного використання найкращих практик у сфері цифрової освіти.

Посилання

Власюк О., Дараган Т., Тимошенко Н. Проблеми євроінтеграційного поступу системи вищої освіти України. Вища школа : науково-практичне видання. 2019. № 7. С. 18-31

Закон від 8 березня 2018 року про орієнтацію та успішність студентів. URL : https://www.legifrance.gouv.fr/jorf/id/JORFTEXT000036683777

Нежива О. Освітня модель у Швеції: демократичні принципи та особистісна орієнтація. Освітній дискурс, 2019. 1-2 (24-25). C. 229–241. URL : https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.1-2.229241

Правила внутрішнього розпорядку. Conservatoire national supérieur de musique et de danse de Paris. URL : https://www.conservatoiredeparis.fr/sites/default/files/Cursus/CNSMDP-Reglement-interieur-etudiants1.pdf

Правила прийому та зарахування на бакалаврську програму “Музика” Hochschule für Musik Hanns Eisler Berlin. URL : https://www.hfm-berlin.de/fileadmin/user_upload/Studium/Bachelor/AM_BA_

Zugangsordnung.pdf

Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie. URL : https://www.amuz.krakow.pl/

Arrêté du 30 août 2019 fixant les montants des droits de scolarité, d'examen et d'inscription aux concours ainsi que les montants des droits d'inscription en vue de l'obtention d'un diplôme par validation des acquis de l'expérience, dans les établissements d'enseignement supérieur relevant du ministère de la culture. URL : https://www.legifrance.gouv.fr/loda/id/JORFTEXT000039079825

BEDA https://www.uhr.se/en/start/system-support-services/system-support-services-for-higher-education

-institutions/the-grades-database-beda/

Conservatoire national supérieur de musique et de danse de Lyon. URL : https://www.cnsmd-lyon.fr/

Conservatoire national supérieur de musique et de danse de Paris. URL : https://www.conservatoiredeparis.fr/fr

Die Hochschule für Musik und Theater "Felix Mendelssohn Bartholdy" Leipzig. URL : https://www.hmt-leipzig.de/home/bewerber

European Education and Culture Executive Agency: Eurydice. (2024). The European higher education area in 2024 : Bologna process implementation report. Publications Office of the European Union. URL : https://data.europa.eu/doi/10.2797/483185

Hochschule für Musik Hanns Eisler Berlin. URL : https://www.hfm-berlin.de/

Hochschulrahmengesetz (HRG) Рамковий закон про вищу освіту (Німеччина). URL : https://www.gesetze-im-internet.de/hrg/HRG.pdf

URL : https://www.universityadmissions.se/intl/start

Johansson, K. and Georgii-Hemming, E.) ‘Processes of academisation in higher music education: The case of Sweden, British Journal of Music Education, 2020. 38 (2). Р. 173–186. URL : https://doi:10.1017/s0265051720000339

Malmö Academy of Music. URL : https://www.mhm.lu.se/en/home

Royal College of Music, Stockholm. URL : https://www.kmh.se/in-english.html

The Swedish Higher Education Act. URL : https://www.uhr.se/en/start/laws-and-regulations/Laws-and-regulations/The-Swedish-Higher-Education-Act/#chapter1

Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie. URL : http://www.chopin.edu.pl/

Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. URL : https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20180001668

/T/D20181668L.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-30

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ