КОМПЛЕКС ЗАВДАНЬ ДЛЯ НАВЧАННЯ ГОВОРІННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ОНЛАЙН-РЕСУРСІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-154.2022.03

Ключові слова:

комплекс завдань, діалогічне та монологічне мовлення, майбутні вчителі, учні, онлайн-ресурси, мотивація, іноземна мова, дистанційне навчання

Анотація

У статті запропонований комплекс завдань, який передбачає розвиток діалогічного та монологічного мовлення майбутніх учителів. Вони згодом зможуть використати отриманні знання, навчаючи учнів англійської мови за допомогою онлайн-ресурсів. В основу роботи покладено комунікативно-когнітивний підхід до навчання. Відповідно до нього нами передбачається поетапне формування знань і розвиток комунікативної компетенції майбутніх вчителів. Спираючись на тематичний принцип побудови освітнього процесу, дібрали до кожної теми ресурси, на яких розробили завдання, щоб відпрацьовувати різні вміння, серед яких – діалогічного та монологічного мовлення. Згідно з етапами формування компетентності у діалогічному мовленні ми розробили завдання та дібрали онлайн-ресурси, на яких можна реалізувати ці завдання.

Також ми представили фрагменти практичних занять, на яких використовувалися онлайн-ресурси та апробовувалися завдання, які дають можливість користувачам як в групі так самостійно виконувати вправи та отримувати очікуваний результат. Онлайн-ресурси можуть значно покращити навчальний ефект за рахунок наочності та супроводу аудіовізуальної інформації. У контексті дистанційного навчання онлайн-ресурси допомагають підтримувати або навіть підвищувати мотивацію більшості учнів до вивчення англійської мови.

Проведено ґрунтовний аналіз можливостей використання онлайн-ресурсів на уроках англійської мови в умовах дистанційного навчання та висвітлено аспекти їхнього використання під час реалізації освітнього процесу.

Зазначено, що сучасні онлайн-ресурси мають великий потенціал і відіграють важливу роль у процесі вивчення іноземної мови. Сучасне покоління учнів, яке навчається з цікавістю та легкістю, готове зануритися в інтернет-середовище, оскільки знає його основні переваги та можливості. Під час навчання іноземної мови вчителі використовують значну кількість інтернет-ресурсів, адже вони надають широкий спектр методів і засобів, за допомогою яких можна розвивати іншомовні комунікативні здібності учнів.

Посилання

Занюк С. С. Особливості та ефективність формування мотивації учіння у студентів. Філософія, соціологія, психологія. Особистість в розбудові відкритого демократичного суспільства в Україні. № 2. С. 6-7.

Ніколаєва С. Ю. Шерстюк О. М. Сучасні підходи до викладання іноземних мов. Іноземні мови. 2001. № 1. С. 50-58.

Ніколаєва С. Ю. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах. Київ : Ленвіт, 2002. 328 с.

Огурцова О. Л. Навчання ділової англійської мови з використанням Інтернет-ресурсів. Іноземні мови. 2006. № 4. С. 26-29.

Пассов Е. I. Комунікативний метод навчання іноземному говорінню. Київ:Просвітництво, 1991. 223 с.

Томко І. Є. Використання Інтернет-ресурсів на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. URL:http://www.rusnauka.com/22_DNI_2014/Philologia/3_174928.doc.htm.

Шатілов С. Ф. Методика навчання мови в середній школі : навч. посібник. Київ : Освіта, 1986. 223 с.

Шиліна А. Г. Використання тренінгу для викладання англійської мови студентам немовних вищих навчальних закладів. Молодий вчений. 2016. № 5. С. 398-401.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-24

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ