ДИЗАЙН ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ІНТЕГРОВАНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ФАРМАЦІЇ В УНІВЕРСИТЕТАХ КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/NZ-npu-153.2022.22

Ключові слова:

модель інтегрованого освітнього процесу підготовки магістрів фармації в університетах країн Центральної та Східної Європи, дизайн впровадження, заклади вищої освіти України

Анотація

Для вдосконалення підготовки магістрів фармації в системі вищої освіти України на засадах впровадження передового досвіду європейських університетів здійснено проектування й розробку моделі інтегрованого освітнього процесу підготовки майбутніх магістрів фармації в університетах країн Центральної та Східної Європи. Визначено дизайн упровадження науково обґрунтованої моделі в єдності методологічно-організаційного; експериментально-функціонального та моніторингово-оцінного блоків на засадах реалізації узагальненого європейського досвіду.

Застосування обгрунтованої моделі інтегрованого освітнього процесу підготовки магістрів фармації в університетах Центральної та Східної Європи у вищій фармацевтичній освіті України, передбачає експериментальне навчання за оновленими змістом і структурою професійної підготовки; вирішення проблемних професійних ситуацій case-study за темами начальних модулів; науково-дослідну магістерську практику на базі наукових лабораторій фармацевтичних підприємств; реалізацію наукових творчих проєктів магістрів фармації в університетах країн Центральної та Східної Європи і України, участь в міжнародних програмах науково-практичних заходів; самоаналіз і коригування професійного розвитку в процесі навчання.

Посилання

Довжук В. В. Професійна підготовка магістрів фармації в університетах країн Центральної та Східної Європи: теорія і практика : монографія. Київ : Вид-во Принт-центр Нестроєвий, 2021. 442 с.

Довжук Н. Ш., Довжук В. В., Ліпська О. О. Методичні основи організації викладання спеціальних дисциплін магістерської підготовки провізорів у вищих навчальних закладах України. Педагогічна теорія і практика. Ind. Copernicus. Київ : КіМУ, 2017. Вип. 1(6). С. 164–180.

Коновалова Л. В., Довжук В. В., Воскобойнікова Г.Л. Фармакоекономіка. Навчально-методичне видання. Київ, 2020. 120 с.

Pharma World-class information and innovative tools to help you throughout your medical career. URL : https://www.elsevier.com/books-and-journals/pharma

FIP and WHO move forward in developing pharmacy education / Anderson C., Bates I., Beck D. хet al. International Pharmacy Journal. 2008. Vol. 1, № 8. P.3–5.

Desselle Shane P., Andrews Brienna, Lui Julia, Raja Leela G. The scholarly productivity and work environments of academic pharmacists Research in Social and Administrative Pharmacy. 2017. Iss. 13 (5). URL : http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1551741117305752via%3Dihub

Formation and development perspectives of eco-pharmacy / A. A. Kotvitska, N. A. Tsubanova, N. M. Kononenko, M. O. Ostapets Journal of Education, Health and Sport. 2019. Vol 9, № 2. С.521–531.

Воскобойнікова Г. Л. Концептуальні основи фармацевтичної інноватики у промисловій практиці. Науково-методичне видання. Серія: «Майстерні магістеріуму». Київ, 2016. 215 c.

Perspectives of implementation and development of HTA system in Ukraine: use in decision making / O. Zalis’ka, K. Kosyachenko, O. Piniazhko, V. Tolubaiev // Value in Health. 2016. ISPOR 21st Annual International Meeting Research Abstracts, May 2125, 2016, Washington, DC, USA. V. 19, №3. Р. 286.

State and prospects of pharmacoeconomics training in Ukraine / O. Zalis’ka, N. Maksymovych, M. Leleka, O. Piniazhko // Value in Health – 2015. – ISPOR 5th Latin America Conference Abstracts, September 6-8, 2015, Santiago, Chile. V.18, № 7. P. 854.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-30

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ