ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31392/NZ-npu-145.2019.14Ключові слова:
іншомовна підготовка, професійно орієнтоване навчання іноземних мов, майбутні вчителі нефілологічних спеціальностей, педагогічні умови.Анотація
У статті визначені та охарактеризовані основні педагогічні умови вдосконалення процесу професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей, зокрема: формування професійної мотивації вивчення іноземної мови; створення міжкультурно-орієнтованого освітнього простору; реалізація міждисциплінарних зв’язків іноземної мови з соціально-гуманітарними та професійно орієнтованими навчальними дисциплінами; паритетне включення в зміст іншомовної освіти творів, що містяться у вітчизняній та зарубіжній культурній спадщині; використання діалогу як основного методу іншомовного навчання; урахування регіонального соціокультурного компонента; формування елементів інформаційної культури у процесі навчання іноземної мови.
Посилання
Bezlyudna V. V. Teoriya i praktyka profesijnoyi pidgotovky majbutnix uchyteliv inozemnyx mov u vyshhyx pedagogichnyx navchalnyx zakladax Ukrayiny (1948–2016 rr.) : dys. ... d-ra ped. Nauk : 13.00.01, 13.01.04. Rivne, 2017. 520 c.
Byryuk O. V. Metodyka formuvannya sociokulturnoyi kompetenciyi majbutnix uchyteliv u navchanni chytannya anglomovnyx publicystychnyx tekstiv: avtoref. dys. ... kand. ped. nauk: 13.00.02. Kyyiv, 2006. 24 s.
Gryshkova R.O. Formuvannya inshomovnoyi sociokulturnoyi kompetenciyi studentiv nefilologichnyx specialnostej : monografiya. Mykolayiv : Vyd. MDGU im. Petra Mogyly`, 2007. 424 s.