ІННОВАЦІЙНИЙ НАПРЯМ СТРАТЕГІЙ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗМІСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Автор(и)

  • І. О. Топчієва

DOI:

https://doi.org/10.31392/179790

Ключові слова:

майбутні вчителі музики, фахова підготовка, інноваційні технології, евристичні стратегії, творче мислення, мистецька інформація, творча діяльність

Анотація

Стаття присвячена висвітленню інноваційному напрямку фахової підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Запропоновано застосування евристичної технології як інноваційної форми фахової підготовки майбутніх учителів музики. У статті розкриті методологічні основи евристичного підходу до формування творчої індивідуальності студентів. Перспективи оптимізації фахової підготовки майбутніх учителів музики автор вбачає у використанні стратегій творчої діяльності у взаємозв’язку з евристичними техніками творчого мислення. Автором наведені стратегії творчої діяльності як акти інтелектуальної дії для цілеспрямованого вирішення творчих завдань. У статті доведено, що, розширюючи можливості конструювання майбутніми вчителями музики особистісних моделей творчої самореалізації, застосування стратегій творчої діяльності сприяє продуктивному оперуванню студентами інформаційним змістом мистецького простору, алгоритмізації прийомів творчого мислення майбутніх учителів музики для набуття досвіду продуктивної діяльності, спрямованої на досягнення оригінальних якісних мистецьких результатів.

Посилання

Andrushchenko V. P. Rozdumy pro osvitu: Statti, narysy, interviu / Andrushchenko Viktor Petrovych : 2-he vyd., dopov. – Kyiv : Znannia Ukrainy, 2008. – 819 s., [80] s. Il.

Andreev V. I. Evristika dlya tvorcheskogo samorazvitiya / V. I. Andreev. – Kazan, 1994. – 247 s.

Bruner Dzh. Issledovanie razvitiya poznavatelnoy deyatelnosti / Dzh. Bruner ; per. S angl. – Moskva : Pedagogika, 1971. – 321 s.

Kozyr A. V. Akmeolohichnyi pidkhid do formuvannia profesiinoi maisternosti vykladachiv mystetskykh dystsyplin / A. V. Kozyr // Khudozhno-osvitnii prostir Ukrainy v konteksti novitnoi istorii : zb. Materialiv Vseukr. Nauk.-prakt. Konferentsii. – Kyiv : “Vydavnychyi Dim Dmytra Buraho”, 2007. – S. 210-214.

Kulyutkin Yu. N. Modelirovanie pedagogicheskikh situatsiy / Yu. N. Kulyutkin, G. S. Sukhobskaya. – Moskva : “Pedagogika”, 1981. – 281 s.

Novykov B. V. Tvorchist yak sposib zdiisnennia humanizmu : monohrafiia / B. V. Novykov. – Kyiv : NTTU “KPI”, 1998. – 310 s.

Padalka H. M. Pedahohika mystetstva (Teoriia I metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin) / Halyna Mykytivna Padalka. – Kyiv : Osvita Ukrainy, 2008. – 274 s.

Tompson A. A., Striklend Dzh. Iskusstvo razrabotki I realizatsii strategii / p er. S angl. Pod red. L. T. Zaytseva. – Moskva : Banki I birzhi, Yuniti, 2004. – 576 s.

Khutorskoy A. V. Evristicheskoe obuchenie: Teoriya, metodologiya, praktika / A ndrey Viktorovich Khutorskoy. – Moskva : Mezhdunar. Ped. Akad., 1998. – 266 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-29

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ